Betalingsregeling

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en ondersteuning. Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kunt u misschien een betalingregeling met ons treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem tijdig contact met ons op. U kunt ook zelf een betalingsregeling aanvragen (zie 'Meer info').

Wat als u niet kunt betalen?
Lukt het niet om de huur op tijd te betalen? Dan ontstaat er een huurachterstand. Dit kan zorgen en problemen opleveren. Hoe sneller u actie onderneemt, hoe makkelijker het is om erger te voorkomen.

Heeft u moeite om te betalen?
Neem zo snel mogelijk contact op met Rianne van den Brom of Diana Elbrink van de afdeling Huurincasso. Wij begrijpen dat het lastig kan zijn om hierover te praten. Veel mensen schamen zich voor financiële problemen, maar uitstel maakt het alleen maar moeilijker. Een kleine achterstand is vaak eenvoudiger op te lossen dan een grote schuld.

Wat kunnen wij voor u doen?
Wij denken graag met u mee. Samen zoeken we naar een oplossing, zoals:

  • Een betalingsregeling.
  • Hulp van organisaties zoals Op Orde, Sociaal Raadslieden, Sociale Wijkteams, Schuldhulpmaatje of de Gemeente Zwolle.

Neem contact op
Bel ons via 038 - 45 67 222. Zijn wij niet bereikbaar? Stuur dan een e-mail naar teamincasso@openbaarbelang.nl. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Samen voorkomen we grotere problemen.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Algemeen

Neem contact met ons op via (038) 45 67 222. Dan bespreken we met u hoe u het bedrag alsnog kunt betalen.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Algemeen

Soms is dat mogelijk. U kunt hier een betalingsregeling aanvragen. Ook kunt u hierover contact met ons opnemen via (038) 45 67 222.

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn rekening?

Algemeen

Soms is dat mogelijk. U kunt hierover contact met ons opnemen via (038) 45 67 222.

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

Algemeen

Dat is afhankelijk van uw persoonlijke en financiële situatie. U kunt hierover contact met ons opnemen via (038) 45 67 222.

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor het betalen van mijn afrekening servicekosten?

Algemeen

Ja, dit is vaak mogelijk. Belt u ons op (038) 45 67 222 om te vragen naar de mogelijkheden.

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem contact met ons op via (038) 45 67 222. Dan kijken we samen naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen. U kunt hier een betalingsregeling aanvragen.