Betalingsregeling

Bij betalingsproblemen kunt u rekenen op ons begrip en ondersteuning. Lukt het niet de huur op tijd te betalen? Dan kunt u misschien een betalingregeling met ons treffen. Wij kijken altijd naar uw persoonlijke en financiële situatie. Dus wacht niet tot het niet meer gaat, maar neem tijdig contact met ons op. U kunt ook zelf een betalingsregeling aanvragen (zie 'Meer info').

Lees hier meer over de afdeling Huurincasso.

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Ik kan mijn betalingsregeling deze maand niet betalen. Wat nu?

Algemeen

Neem contact met ons op via (038) 45 67 222. Dan bespreken we met u hoe u het bedrag alsnog kunt betalen.

Kan ik een betalingsregeling met jullie treffen?

Algemeen

Soms is dat mogelijk. U kunt hier een betalingsregeling aanvragen. Ook kunt u hierover contact met ons opnemen via (038) 45 67 222.

Kan ik uitstel krijgen voor betaling van mijn rekening?

Algemeen

Soms is dat mogelijk. U kunt hierover contact met ons opnemen via (038) 45 67 222.

Welke voorwaarden gelden bij het afsluiten van een betalingsregeling?

Algemeen

Dat is afhankelijk van uw persoonlijke en financiële situatie. U kunt hierover contact met ons opnemen via (038) 45 67 222.

Kan ik een betalingsregeling krijgen voor het betalen van mijn afrekening servicekosten?

Algemeen

Ja, dit is vaak mogelijk. Belt u ons op (038) 45 67 222 om te vragen naar de mogelijkheden.

Ik heb een huurachterstand. Wat moet ik doen?

Algemeen

Neem contact met ons op via (038) 45 67 222. Dan kijken we samen naar een oplossing. Soms is het mogelijk een betalingsregeling te treffen. U kunt hier een betalingsregeling aanvragen.