Huur betalen via automatische incasso

U kunt de huur op verschillende manieren aan ons betalen. Een daarvan is via een automatische incasso. Dit is het gemakkelijkste. U regelt dit met een machtiging. Hierna schrijven wij de huur iedere maand automatisch en op tijd van uw rekening af.

Veel gevraagd over Huur betalen via automatische incasso

Hoe beëindig ik mijn automatische incasso?

Algemeen

U mag mailen naar teamincasso@openbaarbelang.nl. Als de aanvraag voor de 18e van de maand wordt verwerkt, stopt de automatische afschrijving al de volgende maand. Ontvangen wij uw aanvraag na de 18e, dan schrijven wij de huur nog 1 keer automatisch af.

Hoe machtig ik jullie voor een automatisch incasso voor het betalen van de huur?

Algemeen

U mag een mailbericht sturen naar teamincasso@openbaarbelang.nl. Ook kunt u ons een ingevuld sepaformulier  mailen of post sturen.

Ik heb net een SEPA-formulier ingeleverd. Vanaf wanneer schrijven jullie de huur automatisch af?

Algemeen

Als het formulier voor de 18e van de maand bij ons binnen is, dan wordt de huur van de eerstvolgende maand automatisch van uw rekening afgeschreven. Ontvangen wij uw machtiging na de 18e, dan start de automatische incasso een maand later.

Wanneer schrijven jullie de huur automatisch af?

Algemeen

De huur schrijven wij op de 1ste van de maand af. Als de 1ste in het weekend valt of op een feestdag, dan wordt de huur de eerstvolgende werkdag afgeschreven.