Kan ik deelnemen aan een klantenpanel?
Algemeen
Dat kan, we zijn blij met uw aanmelding. Neemt u contact met ons op via de mail of bel naar (038) 45 67 222.
Wij stellen het op prijs als onze huurders met ons meepraten. Wij organiseren af en toe een klantenpanel over verschillende onderwerpen. Luisteren naar wat onze huurder ons vertelt. Dat zijn vaak wijze lessen waar we veel van kunnen leren. Wilt u ook uw ervaringen delen en ons zo adviseren over onze diensten? Meld u zich dan aan via info@openbaarbelang.nl.
Dat kan, we zijn blij met uw aanmelding. Neemt u contact met ons op via de mail of bel naar (038) 45 67 222.
Wij willen graag in gesprek met ervaringsdeskundigen. U weet wat handig is in uw woning. En hoe mooi is het, dat we dit soort praktische informatie kunnen gebruiken bij al onze gerenoveerde en nieuwbouw woningen.
Daarom zoeken we huurders die af en toe met ons mee willen denken. Dat kan over veel verschillende praktische zaken in de woning gaan. Ongeveer 2x per jaar willen we met een klein groepje naar een lege woning. Dat kan een nieuwbouwwoning zijn, maar ook een woning die we gaan renoveren. Of gewoon een woning die van huurder wisselt.
Kortom, we horen graag uw kijk op wonen en de woning.
Interesse? Meld u aan bij Ryanne Hooijer via r.hooijer@openbaarbelang.nl
Een klantenpanel is een gesprek waarbij maximaal 12 mensen tegelijk een discussie voeren onder leiding van een gespreksleider. Zo’n gesprek duurt maximaal 2 uur. Een klantenpanel geeft inzicht in de vraag hoe huurders en woningzoekenden denken over bepaalde onderwerpen. Op deze manier krijgen we een goed beeld van uw wensen en verwachtingen. Waar nodig passen we onze dienstverlening en/of woningen daar op aan.
In een klantenpanel stellen we vragen over verschillende onderwerpen: Bijvoorbeeld welke informatie wilt u op onze website vinden? Welke zaken wilt u online met ons regelen? Wat vindt u belangrijk als het om leefbaarheid gaat?