(On)tevreden

Bent u huurder van Openbaar Belang?

Gerelateerde vragen

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wij proberen uw klacht zo goed en zo snel mogelijk te verhelpen. Toch kan het gebeuren dat we er samen niet goed uitkomen. Bijvoorbeeld wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld. In dat geval kunt u uw klacht bij de onafhankelijke klachtenadviescommissie indienen.

Meer over dit onderwerp

Wat doet Openbaar Belang om verspreiding van het coronavirus te voorkomen?

Algemeen

Openbaar Belang neemt maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. We volgen hierbij de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Daarnaast hebben we besloten dat ons kantoor op werkdagen tussen 9.00 en 16.30 uur alleen op afspraak geopend is.

Meer weten? Kijk op www.rivm.nl

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

Algemeen

U kunt ons bellen via (038) 45 67 222. Dan spreken wij de klacht met u door en kijken we of we er samen uit kunnen komen.

Wilt u de klacht direct digitaal melden? Dan kan hier.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een klacht over De Woningzoeker. Wat kan ik doen?

Algemeen

Bespreek de klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u uw klacht via de mail voorleggen aan de Klachtenadviescommissie van De Woningzoeker.

Meer over dit onderwerp