Klacht over ons?

Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets oplosten? Laat het ons dan altijd weten. Wij leren graag van onze fouten!

Veel gevraagd over Klacht over ons?

Ik ben niet tevreden met de oplossing die jullie mij bieden. Wat kan ik doen?

Wij proberen uw klacht zo goed en zo snel mogelijk te verhelpen. Toch kan het gebeuren dat we er samen niet goed uitkomen. Bijvoorbeeld wanneer u niet tevreden bent over de wijze waarop de klacht is afgehandeld of met de oplossing die is voorgesteld. In dat geval kunt u uw klacht bij de onafhankelijke klachtenadviescommissie indienen.

Wat doet Openbaar Belang om verspreiding van het coronavirus te voorkomen?

Openbaar Belang neemt maatregelen om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. We volgen hierbij de richtlijnen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM).

Daarnaast hebben we besloten dat ons kantoor op werkdagen tussen 9.00 en 16.30 uur alleen op afspraak geopend is.

Meer weten? Kijk op www.rivm.nl

Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?

U kunt ons bellen via (038) 45 67 222. Dan spreken wij de klacht met u door en kijken we of we er samen uit kunnen komen.

Wilt u de klacht direct digitaal melden? Dan kan hier.

Ik heb een klacht over De Woningzoeker. Wat kan ik doen?

Bespreek de klacht eerst met ons. Bent u niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u uw klacht via dit formulier voorleggen aan de Klachtenadviescommissier.